Gizem Moran-Atatürk İlkokulu/Çanakkale-10 ARALIK DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI ETKİNLİKLERİM

10 ARALIK DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI GÜNÜ ETKİNLİĞİMİZ

Demokrasi ve insan hakları günü kapsamında öğrencilerimde seçme ve seçilme kavramını daha somut bir şekilde verebilmek amacıyla sınıfımda etkinlikler düzenledim.Etkinliğimizde ortak ürünümüz olan yeni yıl takvimini oluşturmak amacıyla projemize uygun resimler çizmelerini istedim.Ardından  oy kullanarak bu resimler arasında 1.seçeceğimizi söyledim.1.seçilen resmin sınıfımızın maskotu olacağını söyledim ve gerekli kurallar hazırlıklar tamamlandıktan sonra seçimimizi demokratik yollarla belirlemiş oldum.Bu sayede günün anlam ve önemini belirten çok verimli bir etkinliğimiz oldu :





Demokrasi ve İnsan hakları ile ilgili etkinliğimiz EBA'da yayındadır:



Yorumlar

Popüler Yayınlar